Освітні послуги ХНТУСГ імені Петра Василенка сертифіковано на відповідність вимогам Міжнародного стандарту системи управління якістю ISO 9001:2008
Середа, 22.11.2017, 12:08
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ
МЕХАНОТРОНІКИ І СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ
Головна Реєстрація Вхід  
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню

ДІЯЛЬНІСТЬ


Наші друзі

ХНТУСГ

ХНТУСГ

ННІ ТС

ННІ ЕКТ

ННІ БМ

ННІ ПХВ

Партнери

УПЭК

ЛКМЗ

Епіцентр

 ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК - КШМ - Тенденції удосконалення

Тенденції удосконалення складових кривошипно-шатунного механізму

Раціональність конструкції кривошипно-шатунного механізму у цілому і окремих його деталей і вузлів значною мірою визначається рівнем довершеності загальної будови двигуна, його потужнісними, паливно-економічними, габаритними та ваговими показниками, ресурсом його роботи.

Удосконалення конструкції основної корисної деталі – блок картера – передбачає підвищення жорсткості і міцності при зберіганні або поменшанні його ваги. Забезпечуються такі вочевидь протилежні вимоги, як за рахунок оптимізації співвідношення конструктивних параметрів елементів, що складають блок, так і за рахунок втілення різного роду технічних і технологічних заходів при виробництві.

Підвищення працездатності циліндрової групи досягається шляхом обмеження податливості їх на ділянках контакту із блоком, а також оптимізацією напрямів течії охолодної рідини в порожнинах блоку.

В двигунах повітряного охолодження зниження деформацій і теплової напруженості чавунних ребрових циліндрів забезпечується спеціальним профілюванням ребер, а також використанням комбінованих циліндрових гільз (наприклад сталева або чавунна гільза, що заплавлена в сорочку із легких сплавів).

Розвиток конструкцій головок блоку циліндрів передбачає розробку схем компонування клапанів і газових каналів, що забезпечували б покращення умов перебігу процесів газообміну, а також втілення заходів, спрямованих на вирівнювання температурних напружень по поверхні нижньої плити головки.

Для надійної роботи поршня необхідно, щоб його контакт із робочою поверхнею циліндра здійснювався через стабільну по розмірам і розташуванню ділянкою на юбці поршня. В умовах великої різниці в температурах по висоті поршня, що призводить до нерівномірного його розширення, щільність в циліндро-поршневому сполученні забезпечується профілюванням направляючої частини поршня. Доцільними слід вважати і конструктивні рішення, спрямовані на покращення тепловідведення від поршня. Це – надання внутрішній поверхні поршня спеціальних контурів, а також втілення систем примусового охолодження (наприклад, подачею мастильного масла із системи мащення).

Довговічність циліндро-поршневої групи забезпечується таким традиційним заходом, як удосконалення робочих поверхонь поршневих кілець і раціональний вибір їх кількості в одному комплекті.

Конструктивна схема колінчастого валу обумовлюється значною низкою факторів, серед яких основними є число і схема розташування циліндрів двигуна та конструкція блоку, а удосконалення будови валу – вимогами міцності і жорсткості. Важливим для забезпечення наданих вимог є вірний вибір співвідношень між конструктивними елементами валу та втілення при виготовленні відповідних технологічних заходів (наприклад, загартування робочих поверхонь при обертанні колінчастого валу).

Взагалі змінювання вхідних конструктивних схем кривошипно-шатунного механізму і основних конструктивних параметрів його складових в умовах масового виробництва двигунів має здійснюватися без принципової перебудови існуючого технологічного обладнання, тобто зберіганні базових і основних габаритних розмірів деталей і агрегатів двигуна.

ННІ МСМ © Сайт управляється системою uCoz 2017
Приєднуйтесь!
   

Пошук


Міжнародні зв'язки 
  • Партнери
  • Навчання
  • Стажування


Наукові видання 

.
кластер "Агротехніка"


.
Case Education


.
День механіка


Адреса
Україна, м. Харків,
пр. Московський, 45,
тел.: (057) 732-86-40,

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0