Освітні послуги ХНТУСГ імені Петра Василенка сертифіковано на відповідність вимогам Міжнародного стандарту системи управління якістю ISO 9001:2008
Середа, 22.11.2017, 12:12
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ
МЕХАНОТРОНІКИ І СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ
Головна Реєстрація Вхід  
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню

ДІЯЛЬНІСТЬ


Наші друзі

ХНТУСГ

ХНТУСГ

ННІ ТС

ННІ ЕКТ

ННІ БМ

ННІ ПХВ

Партнери

УПЭК

ЛКМЗ

Епіцентр

 ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК - КШМ - призначення, вимоги

Кривошипно-шатунний механізм призначений для перетворення зворотно-поступального руху поршнів на обертальний рух колінчастого вала (кривошипа). 

До основних деталей і вузлів, що складають кривошипно-шатунний механізм, належать (рис. 4.1): кривошип 1, що розташований на підшипниках 2 в блоці двигуна, шатун 3 та зв'язаний із шатуном за допомогою пальця 4 поршень 5, а також такі корпусні деталі двигуна, як блок-картер, циліндр, головка циліндрів та елементи підвіски двигуна.

Кривошипно-шатунний механізм є сукупністю вузлів, що практично однозначно визначає компонувальну схему двигуна, його габаритні і вагові показники, рівень потужності та паливно-економічних параметрів. Складові кривошипно-шатунного механізму знаходяться тепловій, силовій і кінематичній взаємодії з іншими механізмами і системами двигуна, а через це, значною мірою впливають як на загальну будову цих механізмів і систем, так і на конструктивні технічні та технологічні рішення при розробці і виробництві їх вузлів і агрегатів. Крім того, вихід зі строю навіть окремих деталей кривошипно-шатунного механізму вимагає для їх відновлення розкриття внутрішніх порожнин двигуна, що пов'язано з великими витратами часу, коштів та зусиль і по номенклатурі ремонтних робіт відноситься до капітального ремонту.

альтернативное название картинки

Рис. 4.1. Елементи кривошипно-шатунного механізму:

1 – кривошип колінчастого валу; 2 – підшипники (вкладиші); 3 – шатун; 4 – поршневий палець; 5 – поршень

Виходячи з наведеного, до кривошипно-шатунного механізму та його складових ставляться такі вимоги:

• раціональність конструкції;

• забезпечення визначеного рівня техніко-економічних показників двигуна;

• висока надійність і довговічність.

ННІ МСМ © Сайт управляється системою uCoz 2017
Приєднуйтесь!
   

Пошук


Міжнародні зв'язки 
  • Партнери
  • Навчання
  • Стажування


Наукові видання 

.
кластер "Агротехніка"


.
Case Education


.
День механіка


Адреса
Україна, м. Харків,
пр. Московський, 45,
тел.: (057) 732-86-40,

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0